HP LaserJet P1005 Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LaserJet P1005 Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

suusje1965 14-05-2012
Geschreven voor: HP LaserJet P1005 Printer

Ik heb deze printer denk ik 2 jaar nu en print er ongelooflijk veel mee. De eerste patroon was snel leeg (fabrieksding) en de andere, nieuwe... doe ik al die tijd mee. Ik heb denk ik 2000 kopieën per jaar en deze draait al zeker een jaar. Ik vind het een fantastische printer, nooit gaat er wat fout! Afdrukken prima, papier nooit scheef. Superding!

toontje2010 02-05-2011
Geschreven voor: HP LaserJet P1005 Printer

Ik was de kleurencartridgers zat,en ik doe geen fotobewerking meer.
Dus ik heb deze hp aangeschaft.
Niet duur en een kleinmodel en hij doet wat hij moet doen.
En hij is aardig snel.
En voor de rest een hele basic laserprinter zonder toeters en bellen

Tot nu toe heb ik geen geen problemen gehad wel moest ik even zoeken voor de goede driver want zowel vista als de 7 versie kregen hem niet aan de praat.

AntoniusUno 15-02-2010
Geschreven voor: HP LaserJet P1005 Printer

Ik heb deze printer nu ongeveer anderhalf jaar. Ik heb hem gekocht als vervanging voor een inktjet (kleuren) printer van Epson voor thuisgebruik. Aangezien ik thuis niet vaak print had ik het probleem dat de inkt van de inktjet printer in de printerkop opdroogde. Na een paar schoonmaakacties kwam er helemaal geen inkt meer uit en was ik het zat om elke keer weer dure inktcartridges te kopen. Tot nu toe ben ik 100% tevreden over deze HP laserprinter.

Prijs: prima. Voor minder dan 100Euro voldoet het volledig aan mijn verwachtingen.

Kwaliteit: Aangezien het een zwartwit printer is print ik alleen documenten uit en daar is de kwaliteit goed. Papier doorvoer is snel, installatie is eenvoudig en ook na maanden niks te hebben gedaan print deze printer onmiddelijk de volgende pagina uit als ik erom vraag.

Mogelijkheden: Weinig maar dat is bij aankoop bekend. Printen in zwart wit is de enige optie.
Er zit een handmatige dubbelzijdige functie op maar dat heb ik nog niet onder de knie (1x geprobeerd en toen gestopt). Het is niet de meest duidelijke methode dus zal een paar keer proberen zijn.

Duurzaamheid: Tot nog toe ok maar ik verwacht van deze printer een levensduur van minimaal 5 jaar dus ik wacht nog even met de score op duurzaamheid.

De printer is compact en licht dus vrijwel overal te plaatsen.

Minpunten:
1. wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat de printer met de achterkant tegen een lichte muur staat en daar treed op de muur verkleuring op door de uitgeblazen lucht van de printer.
2. Er zitten een plastic accesoire in het invoervak van het papier maar ik heb geen flauw idee waar het voor dient.

Jethro 13-09-2008
Geschreven voor: HP LaserJet P1005 Printer

Prima printer, zeker gezien de prijs. Haarscherpe afdrukken, nooit problemen (heb hem nu enige maanden)